Najważniejsze moduły do PrestaShop – jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Najważniejsze moduły do PrestaShop – jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Moduły Presta, a właściwie PrestaShop, pozwalają na dodanie wielu niezwykle interesujących funkcjonalności do naszego sklepu internetowego. Za ich pośrednictwem pozytywnie wpłyniemy na działania marketingowe, będziemy mogli łatwo zarządzać poszczególnymi ofertami i poprawimy komunikację na relacji sprzedawca-klient. Na jakie rozszerzenia warto postawić? Podpowiadamy!

Poprawa efektywności działań marketingowych z modułem do e-mail marketingu

Nie od dziś wiadomo, że dobry marketing to klucz do sukcesu każdego sklepu internetowego. Możliwości, jakie dają nam moduły Presta, pozwalają nam na optymalizowanie działań marketingowych naszego sklepu PrestaShop. Na szczególną uwagę zasługują nie tylko rozszerzenia do zarządzania sklepem PrestaShop, lecz także te, które usprawnią kampanie mailingowe. Na rynku dostępnych jest wiele przydatnych wtyczek, umożliwiających na zbieranie danych przydatnych przy rozsyłaniu maili z rabatem czy z ofertami. Najlepsze z nich pozwolą nam na pełną synchronizację z bazą newslettera, bazą danych kupujących i na masową wysyłkę wiadomości e-mail. Specjaliści ds. marketingu zgodnie twierdzą, że kampanie mailingowe przynoszą wymierne korzyści i pozytywnie wpływają na ostateczną sprzedaż.

Łatwe i szybkie zarządzanie ofertami za pomocą modułu do tworzenia kuponów

Moduły Presta to także możliwość łatwego generowania kuponów rabatowych. Tego typu moduły umożliwiają nam ustawienie rodzaju rabatu (czy ma być cenowy, procentowy, jego wartość), pozwolą masowo wygenerować tysiące kodów promocyjnych, zintegrowanych z naszym sklepem PrestaShop i sprawdzą, czy dany kod się nie dubluje. W takich modułach Presta będziemy mogli także ustawić długość ważności rabatu i ustalić jego nazwę.

Zobacz:   Jaki hosting stron internetowych dla małych firm?

Personalizacja komunikacji z klientami

Kolejny moduł, pozytywnie wpływający na sposób zarządzania sklepem PrestaShop, powinien służyć do personalizacji komunikacji na drodze sprzedawca-klient. Jako właściciele czy administratorzy sklepu powinniśmy umożliwić Klientowi łatwą komunikację. Warto tutaj postawić na wtyczki służące do czatu z konsultantami, np. łączące się z messengerem. Ponadto warto wdrożyć wtyczki do reklamacji i zwrotów.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments